6 Kasım 2012 Salı

Nişan alışverişinde ne alınır ?

Nişan telaşını atlatmış,görmüş geçirmiş arkadaşlar.Nişan alışverişinde neler aldınız.Ailelerimiz alışveriş kısmını bize bıraktılar. Ne isterseniz beraber alın dediler. Ayrı şehirlerde yaşadığımız için ortada buluşup almaya karar verdik. Orta dediysem çokta orta değil :) Her zamanki gibi İstanbul yolu göründü bu hafta bize.
Nişan,kına ve ayrı ayrı yapılacak iki düğün bekliyor beni ağustos sonuna kadar.
Organizasyon firmasıyla görüştük ama ben kararsız kaldığım için hala beklemedeler.Sandalyelere kaplanacak kumaş renginin ne olacağına bir türlü karar veremedim.
Neyse asıl konu şu an alışveriş :)

1- İç giyim,gecelik
2-Terlik
3-Havlu
4-Makyaj ürünleri

BAŞKA NELER ALINMASI LAZIM BANA ?
PEKİ BENİM NE ALMAM GEREKİYOR DAMAT İÇİN ?
Not:Aileler birşey istemiyor

SON BİR SORU DAHA,

Sizce nişan yüzükleri tepsi de mi olmalı yoksa böyle bir yastık mı yapsam ?

10 yorum:

  1. birer gelin damat bohçası yapabilirsiniz içinde iç çamaşırı havlu ,terlik ,parfüm ,pijama , traş takımı, gömlek filen olan hani aileler bir şey istemiyorlarsa..
    yastık çok hoş duruyor , ama çok çok şık hazırlanmış tepsi de güzel olur ;)

    YanıtlaSil
  2. erkek için traş takımı da vardı değil mi.yastık konusunda cidden kararsız kaldım

    YanıtlaSil
  3. canım yakında arkadaşımın abisi evlendi.. ona hazırladıkları bohçadakileri yazayım ben.. :)
    traş takımı, parfüm,pijama,terlik,cüzdan takımı,havlu, gömlek,iç çamaşırı,duş jeli,çorap..
    bu arada hayırlı olsuunn..
    çekilişi ne zaman açıklıcann sabırsızlanıyorumm :)))

    YanıtlaSil
  4. yazdıklarını listeme ekliyorum.çekilişi açıkladım canım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayyy özür dilerim şimdi gördüm yukarıdan aşağıya doğru bakıyodum blog listeme :(( tüühh bana çıkmamış napalım bi daakine inşallah :))

      Sil
  5. erkek için isteğinize göre bakım ürünleri(parfüm,traş köpüğü vs.),çorap,iç çamaşırı,pijama takımı,eşofman takımı,terlik,havlu,gömlek yada tshirt,pantolon..kızlar içinde makyaj malzemeleri,kullandığın bakım ürünleri,gecelik,pijama takımı,çorap,iç çamaşırı,terlik,havlu,zevkine göre bir kıyafet,ayakkabı..bunlar temel şeyler önemli olan kullancağınız ve ihtiyacınız olan şeyleri almanız yani seçim tamamen size ait şanslısınızki kendiniz alıyosunuz yoksa kullanamıcağınız şeylere maruz kalabilirdiniz:D

    YanıtlaSil
  6. sana ayakkabı,çanta ve cüzdan alınması lazım.Cüzdanın içinede para koymayı unutmasınlar.Bereketmiş:) Benimkine öyle yaptılar:)Diğerlerini arkadaşlar yazmış zaten. Çok zevkli şeyler. Bak heyecanlandım şimdi senin adına:)

    YanıtlaSil
  7. Merhabaaa :)
    Çok tatlı heyecanlar içindesin.Tebrik ederim.
    Doya doya yaşa, keyini çıkar ;)

    Nişan alışverişinde bildiğim ve deneyimlediğim kadarıyla;

    İçgiyim
    Gelin takımı
    Havlu takımı
    Terlikler
    Kıyafetler
    Makyaj takımı alınır.

    Kıyafet olarak genelde bir kaç takım kıyafet alınır. Bütçeye ve isteğe göre değişiyor tabi.Çok çetrefilli işler çok :)

    Aynı zamanda, ben senin yerinde olsam nişan yastığı tercih ederdim.Ki ettim de...
    Öyle güzeldi ki anlatamam. Annem ve teyzem ince ince seçip yatırmışlardı.
    Bi ara fotoğraflı bir postunu yaparım bende inşallah.

    Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
  8. Arkadaşlar alınması gereken herşeyi yazmış zaten. Ben de evlenirken aileler hiç birşey istemedi ve aldıklarımıza da karışmamıştı. O yüzden öncelikli ihtiyaçlarınızı belirlerseniz sonuç daha iyi olacaktır. Biz ihtiyaç olmayıp sırf aa bu alınmadan olmaz diyen işbilmeyenler yüzünden bazı şeyleri bazaya kaldırmak zorunda kaldık. hiç kullanmayacağın eşyalar temizlik yaparken büyük sıkıntı yaratıyor :) İhtiyacın olanları ve kullanabileceğin eşyaları almanı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim.yazdıklarınız doğrultusunda alışverişimizi yapmaya başladık.Çok faydalı oldu yazdığınız şeyler bizim için

    YanıtlaSil