17 Haziran 2013 Pazartesi

Bakırköy Pazarı Ganimetlerim :) - Balayı Bavulu'na katkı :)

Uzun zamandır bir şeyler paylaşmamanın acısı bugün çıksın istedim :)
Buyrun bol fotolu bir posta..

Bakırköy pazarı talan edildi,ama aklım her zamanki gibi Kadıköy Salı pazarında kaldı
vaktim uysaydı da oraya gidebilseydim


Kına gecem için,görür görmez aldım bu tacı,tütü eteğimde pembe olacak :)
 

Sevimli bir gecelikte bulundu :) Hemde mickey mouse baskılı


Bir de ayıcıklı takım olsun dedim :)


Bu pantolonun rengine ve desenine vuruldum, bir kardeşime bir bana :)



Takı almadan olmazdı tabiki :)


Bu pasta tabağını görünce çok şaşırdım,Bernardo'nun desenini kullanmışlar
Takımıma uyduğu için kaçırmadım




Tam emin değilim ama bu da Tantitoni'nin  kullandığı bir desendi sanırım
Bunu da pek bir beğendim


Malum düğünden sonra bir de balayı var,onun içinde birkaç parça almadan olmazdı,
normalde bu kadar kısa şortlar giyen biri değilim ama bu kez istisna olsun dedim :)


Straplez kısa tulumda yine aynı nedenden alındı :) 

                                 
                           

Denizi çok severim ama bana verdiği hissi severim daha çok,deli gibi denize girmem yaz geldiğinde
ama yeni bir bikini eklemek gerek diye düşündüm valizime :)
Aslında nar çiçeği ve mint yeşilinin biraz koyusu renkleri ama fotoda farklı çıktı


Bu sandaletler pazardan değil , pazara giderken yol üstünden alındı
Çok kaliteli gelmedi ama ucuzdu,bir şey olursa da üzülmem diye aldım :)

  


Bu kadar alışverişten sonra tam pazardan çıkarken görülüp alınan bu çanta,tam bir hayat kurtarıcı oldu :)
Kısa süreli seyahatlerde çok işe yarıyor böyle çantalar

Not: Bundan sonra İstanbul'da herhangi bir pazara uzun bir müddet gitmeyi düşünmüyorum.Ciddi anlamda bir işkence :) o kadar kalabalık ki,yürümek bile zor,her gittiğimde yok bir daha gelmem diyorum yine de gidiyorum ama bu kez uzunca bir süre uzak kalacağım kesin :)

Bundan sonraki alışveriş postum muhtemelen kına gecem için yapılacak alışveriş olacak :)
Bekleyin beni :)

9 yorum:

  1. AYY COK CİCİLER ..
    KEŞKE FİYATLARINIZI DA YAZSAYDIN Cnım bıkınıye bayıldım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o aklıma gelmedi bak, merak ettiğin varsa söyleyebilirim fiyatları :)

      Sil
  2. ben şortlarına bayıldım bide bide bidee tulumuna bideee bikinine hepsi ayrı ayrı güzell :)
    benim almam gereken listemde olan bi çok ürünü yazmışsın :) bikini şort balayı için bi kaç parça ... hepsi çok güzel ama bikininin fiyatını merak ettim bende bikinilerimi bakırköy c.tesi pazarından alırım hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım sende tamamla bir an önce balayı eksiklerini :) benim daha var alacağım şeyler havlu almadım,güneş kremi almadım,beyaz şort alacaktım pazarda beğenmedim,daha alacak çokkk şey var.bu arada bikiniyi 45 tl'ye aldım,izmir'de dükkanları varmış normalde satan esnafın,etiket fiyatı 65 tl. izmirde o fiyata satıyorlarmış.pazarda en çok parayı bikiniye verdim :)

      Sil
  3. En son bir ay önce gitmiştim. Yaz sezonu pek açılmamıştı o yüzden izdiham yoktu. Bir ara gidip kumaşcıları alt üst etmeyi düşünüyordum ama tabakları görünce kumaşı unuttum. Malum Bernardo biraz tuzlu çakmasını alabilirim. Fiyat sorsam ayıp etmiş olur muyum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bakırköy pazarı bence bu onuda biraz kısır, kadiköyde daha çok çeşit var,tabak çanak olarak benim bildiğim ve gördüğüm kadarıyla,zaten aldıklarımda sadece pasta tabağı,üzerine şeffaf kapak kapatılıp kek falan konuluyorya onlardan,plastik,başka bir şey yoktu yani,çeşit olarak sadece bu tabakları satıyordu bir amca, fiyatı da tanesi 3,5 tl. bu tarz şeyler bulurum ümidiyle gidersen üzülürsün diye söliyim dedim :)

      Sil
  4. O şort ve tulummlar ne güzel öyle:) Düğün telaşı bitse de bir an önce giyilse:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi aynen öyle, şu telaş bir bitse de,dinlensek biraz :)

      Sil